CIMB Wealth Advisor

Assalamualaikum semua,

saya merupakan seorang wealth advisor (perunding pelaburan) dari CIMB, jika anda bercadang untuk mengembangkan duit anda/melakukan investment atau nak join jadi Agen Wealth Advisor/Unit Trust Consultant, jangan segan silu untuk menghubungi saya.

Benefits kepada investors sangat banyak, as an example our top Islamic Fund DALI2 is declaring dividend of 10 cent per unit on 28 Nov, equivalent to 5.61%!. The performance for this fund is 62% return (nov06-nov07) and 102% return (nov04-nov07).

Saya based di sekitar Kuching, tetapi kepada yang berada di Lembah Klang, anda boleh menghubungi supervisor saya melalui saya nanti. Ini merupakan perniagaan yg telah terbukti memberi pulangan yg menguntungkan kepada investors dan mengubah sepenuhnya kehidupan mereka yg memilih untuk menjadi consultant.

Jangan segan silu untuk menghubungi saya. Terima kasih.

0 comments:

 

Powered by Blogger.

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner